Sunday, December 26, 2010

Dadali - Disaat Aku Mencintaimu


layan lagu jiwang jap pepagi....ak tertarik dengar lagu nie slpas dia share kat fb dia.... lgu nie sgat sedey buat orang yg cintanya x kesampaian....pakwe makwe mati ker, pakwe makwe bru clash ker..... huhuhu...antara komen ak rasa menarik kat utube adalah seperti berikut...calon2 nye ialah...


lagu ni kutujukan kepada ------------------ yg berada di taiping.bila aku mendengar lagu ni balik.aku teringat kt ko..bukan aku sengaja mengingatkan ko..aku mnt maaf bnyak2.skrg aku dh jd milik sah isteri org.hatiku mmng sdih bila tringat per yg pernah terjadi kt kita..gurau senda kita..smua 2 ku x mampu nk ingt..mmng smpai bila2 aku akn mngingati mu.maafkn aku krn meninggal ko bila ko dalam keseorangan..aku xboleh nk hdup bersma ngan ko..semoga brbahagia ngan si dia dan aku berbahagia ngan insn dssku

kdg2x kitew hanya dpt mnyintai...

tidak mmpu utk mmilikinya....

mgkn ini takdir Tuhan....

bgitu jugak aq....aq hanya redha dgn ap yg tlh brlaku....

air mataku tidak mmpu utk brbuat ap2x....

hnye brhrp si die akn hidup bhgia brsama teman lelakinya....


aku relakan kau pergi..walau aku syg sgt2 kt pd kau..

semoga e'kau berbahagia dgn insan yg e'kau plih m'jd suri hatimu..

kenangan cinta kita aku x akn lupa smp bila2..

aku syg padamu..



huhuhu...ak rase hidup ini mesti diteruskan walauapapoen yg terjadi...brjalanlah tanpa henti....ingatlah YANG MAHA KUASA.....dadaaa.....tazkirah pagi ahad yang mendung ini...



smile and enjoy ur day!

No comments:

Post a Comment