Monday, December 27, 2010

kisah KAMI....

Aku terGAGAP seketika saat kau mencerita kan tentang zaman keemasan IslamANDALUSIA tp itu semasa kita baru berkenalan masih dalam mengenali hati budi masing masing  dan bila kasihmu BERTAMU DIKALBU, tapi kau mahu pergi dalam KHATIMAH CINTA mu..saat KU PERCAYA ADA CINTA.. tetap juga kau mahu pergi dan sempat kau  berpesan pada ku JANGAN NAKAL... KINI bila aku bisa menerima perpisahan.. kau kata kau akan menjadi penDERITA CINTA... bila ku kata BIARLAH masa yang menentukan, saat itu kau ucapkan pada kuALWAYS BE MY BABY.. bila ku rasa kan kisah kita spt dlm filem SRI MERSING, kau dengan yakin kata kita akan bersatu..benarkah ANGGAPANMU..??saat aku memberikan segalanya, MY ALL kepada kau.. kau tersenyum dgn mengucapakanKAU YANG SATU.. dikala hati ku melagukan AYAT AYAT CINTA dari mu.. engkau pula menyanyikan  sebuah lagu kepada seorang wanita lain..TIARA.. siapakah dia?? ...belum sempat ku bertanya engkau pergi meninggal kan ku.. saat itu aku bermimpi yang aku dan kau ,KITA LAH BINTANG...sunnguh aku sangat merindui mu.. tiba -tiba ...engkau kembali... dan  saat itu hanya utk kita berDUAsahaja, kerana kau berkata yg engkau TAK MUNGKIN BERPALING dan akan selalu disisiku, TAMALLY MAAK.. dan aku mengharap kan akan ada MERCY untk hubungan kita.. saat aku gembira lalu aku  menyanyikan lagu TIRU MACAM SAYA pada teman2 ku.. kau pula menyanyikan BIRU MATA HITAM ku pada teman2 mu.. ko juga kt kn pd ku andai p'pisahan b'laku.. biarlah ia nya adaKEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN tapi bagi ku aku akan bahagia selagi KU ADA KAMU.. 





entry nie ditujukan tuk tukang posing gmbar kat atas nie n diucapkan terima kasih tuk kAK aTirah untuk kata2 coretan manja kat atas nie...
sekian....



No comments:

Post a Comment